Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

technik organizacji reklamy

Przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, prezentuje usług reklamowych.

Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych /na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer/, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaków z prasą i kształtowania opinii publicznej.

Przedmioty zawodowe
podstawy ekonomii, ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, marketing, elementy towaroznawstwa, psychologia reklamy, public relations, organizacja reklamy, prawo, etyka i kultura zawodu, język angielski, rysunek i liternictwo, historia sztuki i reklamy, pracownia techniki reklamy, grafika komputerowa, techniki poligraficzne, fotografia reklamowa

Nauka kierunku w wybranym województwie:

ttechnik organizacji reklamy DOLNOŚLĄSKIE
ttechnik organizacji reklamy KUJAWSKO-POMORSKIE
ttechnik organizacji reklamy LUBELSKIE
ttechnik organizacji reklamy LUBUSKIE
ttechnik organizacji reklamy ŁÓDZKIE
ttechnik organizacji reklamy MAŁOPOLSKIE
ttechnik organizacji reklamy MAZOWIECKIE
ttechnik organizacji reklamy OPOLSKIE
ttechnik organizacji reklamy PODKARPACKIE
ttechnik organizacji reklamy PODLASKIE
ttechnik organizacji reklamy POMORSKIE
ttechnik organizacji reklamy ŚLĄSKIE
ttechnik organizacji reklamy ŚWIĘTOKRZYSKIE
ttechnik organizacji reklamy WARMIŃSKO-MAZURSKIE
ttechnik organizacji reklamy WIELKOPOLSKIE
ttechnik organizacji reklamy ZACHODNIOPOMORSKIE





Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie